Wednesday 16 May 2012

PENEMUAN TERBARU.............


dah lama saya mencari satu produk makanan tambahan untuk kecerdasan otak. akhirnya saya dah temui satu produk yang amat baik. saya dah cuba kepada anak saya yang belajar di sekolah agama (21 subjek dan tahun ini akan menduduki SMRA. beban belajar amat tinggi, perlu banyak menghafal dan perlu mengusai Bahasa Arab). alhamdulillah, banyak peningkatan semenjak dia mengambil produk ini. daya tumpuan lebih baik, ingatan bertambah mantap malah sebelum ini dia sering mengantuk di dalam kelas, sekarang sudah tidak lagi. 
saya juga telah mencuba produk ini ke atas isteri saya. beliau yang mengajar dan sekarang perlu sambung belajar. akibat tekanan dan stress, sering tidak selesa di mata dan sakit kepala. setelah mencuba produk ini, kedua-dua masalah telah hilang. diharapkan daya ingatan beliau akan lebih mantap untuk mengharungi 2 tahun lagi pengajian.
tuan/puan patut mencuba produk ini.Harga?  tidak mahal....hanya RM59.90 untuk 60 kapsul.Bagi yang tinggal berdekatan dengan saya di Changloon, UUM,Jitra,Arau silalah hubungi saya untuk mendapatkan produk atau untuk maklumat lanjut. di bawah saya postkan makluman ringkas MEMO PLUS GOLD.
Memo Plus Gold
Pengambilan tetap kuantiti optimum Bakosida A & B, bahan aktif dalam MEMO PLUS GOLD juga meningkatkan ingatan jangka pendek dan panjang dengan menambah aktiviti kinase protein dan sintesis protein baru khususnya dalam sel otak yang terhubung dengan daya ingatan di bahagian hipokampus.
Khasiat Memo Plus Gold

·  Mempertingkatkan tahap pembelajaran dan daya ingatan, pemerolehan, pengukuhan dan pengekalan.
·  Menambah kecerdasan, kecergasan dan kesegaran sepanjang hari.
·  Mengurangkan kebimbangan dan tekanan.
·  ·  Membantu masalah kurang daya tumpuan (sangat berguna sewaktu menghadapi peperiksaan di sekolah).
·  Ia tidak akan mendatangkan sebarang kesan sampingan seperti ulserogenik gastric, sistem saraf dan sistem kardiovaskular. 

MAKLUMAT DETAIL BOLEH JUGA DIDAPATI DI  http://memoplusgold.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment